Miksi  valita Karhulan Talopalvelu?

Tässä tärkeimmät syyt

1. Ripeä ja hyvä palvelu

Talopalvelun asiakkaana asioit suoraan isännöitsijäyrittäjän kanssa. Asiakas voi olla varma, että kaikki  toiveet menevät suoraan perille ilman välikäsiä.Talopalvelussa vastataan puhelimeen,soittopyyntöihin ja sähköposteihin. Asiakassuhteen aluksi selvitän tarkasti asiakasyhtiön tarpeet ja toivomukset, ja sen mukaan tuotan isännöintipalvelun. Olen myös aloitteellinen - jos huomaan yhtiössä puutteita, nostan asiat hallituksessa esiin.

2. Hinnoittelen selkeästi

 Talopalvelun hinta on  mahdollisimman läpinäkyvä ja selkeä. Taistelen tässä alalle ominaisia monimutkaisia ja kokonaiskustannuksia hämärtäviä hinnastoja vastaan. Tarjoan isännöintipalveluja kiinteällä kuukausipalkkiolla.

 Lisähinnastossani on vain hinnat tuntityölle ja tilattaville asiakirjoille sekä postikuluille. Kaikki muu sisältyy kiinteään kuukausipalkkioon.  En tee kopiokoneella rahaa enkä hinnoittele muovimappeja. Saan rahaa vain tehdystä työstä, josta asiakkaani hyötyy.Asiakkaat tietävät aina mistä hinta muodostuu eikä ylimääräisiä kustannuksia tule.

3. Sovitut asiat tehdään

Sovittujen asioiden hoitaminen saattaa kuulostaa yksinkertaiselta, mutta monilla isännöitsijöillä on asiassa suuria vaikeuksia. Isännöinti on suurelta osalta projektijohtamista. Talopalvelulla on käytössä työkalut, jotka varmistavat, että sovitut projektit tulevat tehdyiksi ja pidän myös oma-aloitteisesti huolta tiedottamisesta. Hallitus on aina ajan tasalla siitä, missä vaiheessa yhtiön työt kulloinkin ovat.

4. Teen asiakastyötä modernein keinoin

Olen mahdollisimman lähellä asiakasta, koska se kuuluu toimintamalliini. Viestinnässäni käytän moderneja välineitä, joten asiakas saa tietoa taloyhtiönsä tilanteesta nopeasti,kun hän voi ottaa yhteyttä minuun henkilökohtaisesti. Sovimme myös, mistä asioista viestin ja raportoin säännöllisesti.

5. Olen reilu

En venkoile! Asioin aina suorapuheisesti ja suoraselkäisesti. Jos  asiakas haluaa vaihtaa pois isännöinnistäni, en tee kiusaa  yrittämällä tehdä isännöitsijänvaihdoksesta hankalan.En aio vaatia kolmen kuukauden irtisanomisaikoja. Hoidan asiakassuhteitani täysillä siitä hetkestä, kun ne alkavat siihen päivään asti, kun ne loppuvat. Kaiken asiakassuhteen aikana taloyhtiölle tuotetun tiedon omistaa taloyhtiö, joka saa tiedon myös mukaansa, mikäli sopimussuhde päättyy.